فایل ورد مقاله بررسي تاثير احداث ميانبر بر فرسايش و توليد رسوب رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 (مطالعه موردي: رودخانه دره گپ)

لینک دانلود

فایل ورد مقاله بررسي تاثير احداث ميانبر بر فرسايش و توليد رسوب رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 (مطالعه موردي: رودخانه دره گپ) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي تاثير احداث ميانبر بر فرسايش و توليد رسوب رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 (مطالعه موردي: رودخانه دره گپ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي تاثير احداث ميانبر بر فرسايش و توليد رسوب رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 (مطالعه موردي: رودخانه دره گپ)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي تاثير احداث ميانبر بر فرسايش و توليد رسوب رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 (مطالعه موردي: رودخانه دره گپ) :

مقاله بررسی تاثیر احداث میانبر بر فرسایش و تولید رسوب رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 (مطالعه موردی: رودخانه دره گپ) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در مجله علوم و مهندسی آبخیزداری ایران از صفحه 35 تا 40 منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر احداث میانبر بر فرسایش و تولید رسوب رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 (مطالعه موردی: رودخانه دره گپ)
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله میانبر
مقاله فرسایش
مقاله رسوب گذاری
مقاله رودخانه دره گپ و مدل MIKE11

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: سلاجقه علی
جناب آقای / سرکار خانم: رضوی زاده سمانه
جناب آقای / سرکار خانم: یعقوبی امیرحسین
جناب آقای / سرکار خانم: بهادری خسروشاهی فیروز

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
رودخانه دره گپ واقع در شمال استان بوشهر در بازه مورد مطالعه، الگوی پیچانرودی را تجربه نموده است که قوس های خارجی آن متمایل به شهر گناوه بوده که موجب می شود افزایش تراز آب، سیلاب های رخ داده متوجه شهر باشد. لذا در این پژوهش در قالب مسیر طرح، با فرض احداث سه میانبر قوس های موجود حذف شدند، این امر موجب افزایش شیب رودخانه و سرعت جریان و در نتیجه افزایش توان فرسایشی رودخانه خواهد شد. سپس متوسط میزان فرسایش و رسوب سالیانه و حداکثر عمق فرسایش و رسوب گذاری در شرایط سیل طرح در محدوده مطالعاتی برای دو مسیر پیچانرودی سابق و مسیر طرح رودخانه با استفاده از مدل MIKE11 مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان می دهد حداکثر میزان فرسایش رودخانه در جریان های سالیانه، در محل دو پل کمربندی و اصلی شهر، برای هر دو مسیر به وقوع می پیوندد. میزان فرسایش در محل پل کمربندی بیشتر از پل اصلی بوده و همچنین در مسیر طرح نسبت به مسیر موجود میزان فرسایش بیشتر می باشد. همچنین حداکثر عمق فرسایش درسیلاب با دوره برگشت 100 ساله، در مسیر موجود برابر با 065 متر و در مسیر طرح به میزان 078 متر بوده که محل وقوع هردو در محل پل کمربندی می باشد.

توضیحات بیشتر