فایل ورد مقاله تحليل عاملي نيازهاي آموزشي پنبه کاران از ديدگاه کارشناسان ترويج کشاورزي استان سمنان

لینک دانلود

فایل ورد مقاله تحليل عاملي نيازهاي آموزشي پنبه کاران از ديدگاه کارشناسان ترويج کشاورزي استان سمنان دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله تحليل عاملي نيازهاي آموزشي پنبه کاران از ديدگاه کارشناسان ترويج کشاورزي استان سمنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله تحليل عاملي نيازهاي آموزشي پنبه کاران از ديدگاه کارشناسان ترويج کشاورزي استان سمنان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله تحليل عاملي نيازهاي آموزشي پنبه کاران از ديدگاه کارشناسان ترويج کشاورزي استان سمنان :

فایل ورد مقاله تحليل عاملي نيازهاي آموزشي پنبه کاران از ديدگاه کارشناسان ترويج کشاورزي استان سمنان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در پژوهش های ترویج و آموزش كشاورزی از صفحه 45 تا 56 منتشر شده است.
نام: تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی
مقاله پنبه کاران
مقاله نیاز آموزشی
مقاله تحلیل عاملی
مقاله استان سمنان

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: صبوری محمدصادق
جناب آقای / سرکار خانم: عمانی احمدرضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان در زمینه ابعاد مختلف نیازهای آموزشی پنبه کاران استان سمنان در مورد زراعت پنبه می باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی و روش توصیفی، همبستگی است و از فن تحلیل عاملی در تعیین نیازهای آموزشی استفاده شده که 45 نفر از کارشناسان ترویج کشاورزی استان از طریق سرشماری پاسخگوی سوال ها بودند. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق از طریق مطالعه اسنادی و به شیوه پیمایشی صورت گرفت. ابزار تحقیق پرسشنامه بود که روایی آن از طریق مطالعه تعدادی از متخصصان ترویج در واحدهای دانشگاهی علوم و تحقیقات، و گرمسار پس از اصلاحات لازم تایید شد. اعتبار پرسشنامه نیز با استفاده از محاسبه ضریب کرونباخ آلفا، 085 به دست آمد. بر اساس نتایج حاصل از تحلیل عاملی مشخص شد که شش عامل بیان شده یعنی متغیرهای آموزش در خصوص بیماری ها و علف های هرز پنبه و آبیاری، آموزش نحوه صحیح آماده سازی زمین، آموزش در زمینه استفاده از نهاده های شیمیایی، آموزش در زمینه هورمن های شیمیایی، آموزش در زمینه انبارداری؛ و آموزش در زمینه مبارزه غیر شیمیایی با آفات که در مجموع 75 درصد متغیر نیازهای آموزشی را تبیین می کنند.

توضیحات بیشتر