فایل ورد مقاله نقش ترويج در بازاريابي کيوي در استان مازندران (مطالعه موردي: شهرستان هاي چالوس و تنکابن)

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله نقش ترويج در بازاريابي کيوي در استان مازندران (مطالعه موردي: شهرستان هاي چالوس و تنکابن) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله نقش ترويج در بازاريابي کيوي در استان مازندران (مطالعه موردي: شهرستان هاي چالوس و تنکابن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله نقش ترويج در بازاريابي کيوي در استان مازندران (مطالعه موردي: شهرستان هاي چالوس و تنکابن)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله نقش ترويج در بازاريابي کيوي در استان مازندران (مطالعه موردي: شهرستان هاي چالوس و تنکابن) :

فایل ورد مقاله نقش ترويج در بازاريابي کيوي در استان مازندران (مطالعه موردي: شهرستان هاي چالوس و تنکابن) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در پژوهش های ترویج و آموزش كشاورزی از صفحه 29 تا 40 منتشر شده است.
نام: نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن)
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ترویج
مقاله بازاریابی
مقاله کیوی
مقاله مازندران

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: صادقی آزاده
جناب آقای / سرکار خانم: مقدسی رضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف کلی این پژوهش شناسایی نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (شهرستان های چالوس و تنکابن) می باشد. جهت آزمون پایایی ابزار، تعداد 20 پرسشنامه توسط کیوی کاران شهرستان نوشهر تکمیل و ضریب کرونباخ آلفا بین 74 و 86 درصد محاسبه گردید. روش تحقیق فوق توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق شامل7132 نفر از کیوی کاران شهرستان های تنکابن و چالوس می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی 350 کیوی کار به عنوان نمونه انتخاب شدند. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS در دو بخش توصیفی و تحلیلی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از رگرسیون چندمتغیره در خصوص تاثیر متغیرهای مستقل تحقیق بر میزان پرداختن به بازاریابی بیان گر آن است که متغیرهای سن، سابقه کیوی کاری، میزان تحصیلات، تماس با کارشناسان متخصص اقتصاد و بازاریابی، تماس با رهبران و معتمدان محلی، شرکت در کلاس های ترویجی، برنامه های آموزشی- ترویجی تلویزیون، همگی30 درصد از تغییرات متغیر وابسته را تبیین می کنند.

توضیحات بیشتر