فایل ورد مقاله بررسي نگرش اعضاي شرکت هاي تعاوني مرزنشينان در زمينه عملکرد اين تعاوني ها (مطالعه موردي: استان خراسان رضوي)

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي نگرش اعضاي شرکت هاي تعاوني مرزنشينان در زمينه عملکرد اين تعاوني ها (مطالعه موردي: استان خراسان رضوي) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي نگرش اعضاي شرکت هاي تعاوني مرزنشينان در زمينه عملکرد اين تعاوني ها (مطالعه موردي: استان خراسان رضوي)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي نگرش اعضاي شرکت هاي تعاوني مرزنشينان در زمينه عملکرد اين تعاوني ها (مطالعه موردي: استان خراسان رضوي)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي نگرش اعضاي شرکت هاي تعاوني مرزنشينان در زمينه عملکرد اين تعاوني ها (مطالعه موردي: استان خراسان رضوي) :

فایل ورد مقاله بررسي نگرش اعضاي شرکت هاي تعاوني مرزنشينان در زمينه عملکرد اين تعاوني ها (مطالعه موردي: استان خراسان رضوي) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در اقتصاد و توسعه كشاورزی (علوم و صنایع كشاورزی) از صفحه 288 تا 297 منتشر شده است.
نام: بررسی نگرش اعضای شرکت های تعاونی مرزنشینان در زمینه عملکرد این تعاونی ها (مطالعه موردی: استان خراسان رضوی)
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شركت تعاونی مرزنشینان
مقاله خراسان رضوی
مقاله رضایتمندی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: هوشمند محمود
جناب آقای / سرکار خانم: حسن نژاد مریم

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در مطالعه حاضر به منظور بررسی نگرش اعضای شرکت های تعاونی مرزنشینان استان خراسان رضوی از عملکرد این تعاونی ها در ابعاد مختلف، در گام اول با استفاده از روش شاخص رضایتمندی مشتریان (CSM)، میزان رضایت اعضا از هر یک از شاخص های عملکرد این تعاونی ها مورد بررسی قرار گرفت؛ در گام بعد با استفاده از روش آنتروپی هر یک از شاخص های فوق بر اساس میزان رضایت اعضا، رتبه بندی شده اند و در پایان، نتایج این دو روش با یکدیگر مورد مقایسه قرار گرفته است. داده های مطالعه از طریق تکمیل 382 پرسشنامه در میان اعضای تعاونی مرزنشینان در سال 1387 فراهم شد. نتایج نشان داد میزان رضایت مندی اعضای شركت های تعاونی مرزنشینان از شاخص های اقتصادی در مقایسه با سایر ابعاد عملکردی آنها در سطح پایین تری قرار گرفته است (مقادیر شاخص رضایتمندی مشتری (CSM) در بعد اقتصادی کمتر از سایر ابعاد). این در حالی است كه بیشترین میزان رضایتمندی مربوط به عملكرد مدیریتی این شركتها می باشد. نتایج حاصل از رتبه بندی با استفاده از روش آنتروپی نیز موید نتایج حاصل از روش CSM بوده است. در پایان پیشنهاداتی در راستای بهبود عملکرد فعالیت این شرکت های تعاونی و افزایش رضایت مندی اعضای آن ارایه شد.

توضیحات بیشتر